الاثنين، 8 ديسمبر 2014


رسالة وداع ......

لا هغني ولا اقول موال
هحكي حياتي بذات الحال
طفل صغير احلامو كبيره حلمو في حياتو انو ينزال
مكتبلو دموع من اول سكه
قلبو موجوع والعيشه دي سكه
يائس محتاس بيقول ياضمير
لو بين الناس هلقيلو عليل
فجئه وكبرت حسيت بجراحي
لو حتي صغرت ما هفضل في جراحي
حبيت انسانه وفي سن مبكر
جات هي اعانه ومش متذكر
كنت امور مليون تهواني
مش حب غرور حساس في كياني
وحده والتنيا حبوني بنظره
نسيتك يافنيه واخدتك عبره
فرحان متنكر بذاتي واعلالي
والحب مبكر بعشق امالي
والدي كان قاصي وامي الحنونه
وصحبت العاصي وعرفت النونه
نونه اتنين شغلي وحياتي
وفي ليله مريبه حسيت احساس
الدنيا غريبه اني منداس
وفي حالة يائس والكون كان ضدي
شوفتك يا ملاك حسيت بلحب
حسيت واخيرا بلشوق والود
دا الفرح اهو جاني وملكت الديا
والحزن نساني حبيت الفنيا
عشت الاحلام وفي تلتا اعدادي
وانا لسا بعيش
بقي حزني في وادي نازل تطنيش
ولقيت انسانه زيك ياملاك
كانت بستانه وهقول بهواك
تلت اعوام والفرح ماليني
مستني اشوفك اقولك يانسيني
وفي ليله بهاتي
وكرهت حياتي
حسيت باهانه
عبرت بقلبي
قلتلها بحبك
وفرحت بقلبك
دي حاياتي جحيم مشتقلي انا جنبك
مستني انا ردك
يومي بيعدي في ليله في اسبوع
تعبتي من بعدي؟؟؟ متحكي يادموع
مستني انا ردك ودموعي بتنزف
لو احد ضدك
قولي وانا اصدق
اشوفك !!!بتحبي
نفسك تييجي جنبي
مش دي اللغاز ولادي حقيقه ؟؟؟
بصي ياحببتي
؟؟؟؟
ايوه انا حبيتك
وبضعفي وطبتي مش لاقي طريقك
ايه انا حبيتك وبحن اعينك
مش عيب اشتاق منتي الله يعينك
.......
قلبك كان قاصي كان حتي ضمير
حبي كان عاصي اخترلو عليل
تلت سنين مش ذنبك انتي
ذنب واحد حبك بضمير
لو حتي حبه ولا كنتي اقول خلاص تصبح بخير
كنتي احلامي كان حلم جميييييييييييل
حطم امالي من غير تفكير
مش هفرض نفسي واعيش احلام
لو ايدك نفسي اموت وتموتي يا احلام .....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق